25 Aralık 2020 Cuma

KUĞU YAŞ GÜNÜ PASTASI













KUĞU YAŞ GÜNÜ PASTASI

Hazırlanması.

Küçük kızımın yaş günü için hazırladığım kuğu pastanın görüntüsünü ve kısa açıklamasını sizlerle paylaşmak istedim.Öncelikle bisküvi hamuru hazırlayıp(yani pandispanya)pişirilir.18 cm çapında yuvarlaklar keserek üç adet bisküvili kat hazırladım.Kenar kısımlarını keserek bir adet daha kat çıkarttım.Yine 18 cm çapında yuvarlaklar pişirme kağıdına çizip beze karışımı hazırladım yuvarlaklara koyarak iki kat pasta katlarına koymak için pişirdim.Krema ve krem şanti çırparak bir krema hazırladım dış kaplama ve ara katlar için.Alt kat için bisküvi hamurunun üstüne iki yemek kaşığı süt reçeli sürdüm servis tabağına oturttum.Kremadan bir kat ve beze ekleyerek ilk katı oluşturdum.İkinci kat aynı şekilde ve son katta konulan bisküviye süt reçeli sürerek ters bir şekilde pastaya oturtarak katlar tamamlanmış oldu.Krema ile üst ve dış kısımları kapladım.Beyaz kuvertür çikolatadan pişirme kağıdına tüyler hazırlayıp kurutmuştum.Pasta kreması henüz yaş iken bu tüyleri yapıştırdım.Arkadan başlayıp öne doğru,yarısına gelince tekrar arkadan ön ortaya kadar.Önceden güller,kafa,boyun kısmını hazırlamıştım ve kurumuştu onlarla süsledim.Taç,gaga ve gözleri boyayarak kuğum hazırlanmış oldu.Umarım beğenmişsinizdir.
HERKESE SEVĞİLER YEMEK ANNE:)