30 Kasım 2020 Pazartesi

TEDDY BEAR YAŞ GÜNÜ PASTASI



















TEDDY BEAR YAŞ GÜNÜ PASTASI


Çocukların yaş günlerinde hazırlayabileceğiniz teddy bear pasta.Sert bir pandispanya ve İtalyan mereng kreması kullandım.Pandispanyanın önce üst kısımını kesip kalan bölümü 2 eşit parçaya kestim.Üst bölümden kalan parçayı ufalayıp bir kaşık krema ile yoğurup burun ve kulakları oluşturdum.İlk dilim pandispanyayı servis tabağına koyup yeteri kadar krema sürüp ikinci katı oturttum.Üst kenarları hafif kesip hafif bir kümbet oluşturdum.Burun ve kulaklar için iki kaşık beyaz kremadan ayırmıştım onu kullandım ve bitter çikolata ile diğer kremayı renklendirdim.Buz dolabında yarım saat kadar soğutup tekrar burun ve kulak kısımlara beyaz krema sürdüm.En alttaki resimde görünen duy ile ayının tüylerini oluşturdum.Siyah şeker hamuruyla göz,burun ve ağzını şekillendirdim. 
Umarım beğenmişsinizdir.Herkese sevgiler.YEMEK ANNE:)